dimecres, 8 de maig del 2013

JORNADA ESPORT I CONVIVÈNCIA.

Aquest any s'ha celebrat el 25è aniversari de la Jornada Esport i Convivència de l'Escola Pia de Catalunya. La trobada va ser el dia 3 de maig a Vilanova i la Geltrú. Es va reunir tot l'alumnat de 6è de les nostres escoles. Allí van fer diferents esports com futbol, natació, basquet, esports de platja, atletisme, tennis, escacs o  patinatge. També es va realitzar una caminada pels afores de la vila i alguns alumnes van poder entrevistar a l'Enric Massip. Després de dinar el Toni Albà va presentar i amenitzar un espectacle de danses modernes i música de percussió. Els nens i nenes van gaudir d'un dia inoblidable.

2 comentaris:

  1. La Jornada d'Esport i Convivència, va ser una experiència molt divertida i motivant. M'ho vaig passar molt bé i vaig conèixer a molta gent nova.
    VA SER MOLT GUAI!!!

    Júlia

    ResponElimina
  2. la Jornada d'Esport i Convivència va ser molt divertida! M'ho vaig passar molt bé i vaig conèixer gent nova! Va ser molt guai!!!

    Sílvia Panés

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...