dimecres, 13 de maig del 2015

JORNADA ESPORT I CONVIVÈNCIA.

El divendres 8 de maig es va celebrar a Mataró la XXVII Jornada d'Esport i Convivència amb la participació dels alumnes de 6è de primària de totes les Escoles Pies de Catalunya.
Aquesta Jornada és un punt de trobada de tot l’alumnat, i també un intercanvi d'experiències que fomenten l'amistat, el companyerisme i la pràctica d'esports i activitats físiques i lúdiques.
L'alumnat va poder escollir entre un munt d’activtiats esportives. Activitats com ara natació sincronitzada, waterpolo, caiac, vela, futbol platja, volei platja, football flag, hoquei, futbol, bàsquet, tennis, paddle, tennis taula, atletisme, btt, judo, etc. També es van fer altres activitats com una excursió al castell de Burriac, zumba, hip-hop o taller de circ. Si voleu veure les fotos d'aquell dia podeu visitar el bloc de Cicle Superior
De segur que fou una jornada on gaudiren de l'esport i una bona oportunitat per fer nous amics.

11 comentaris:

  1. Va ser molt divertit i m'agradaria tornar a anar-hi

    Judit Rico 6èC

    ResponElimina
  2. Va ser genial,jo penso que el meu esport estava molt ben explicat,i la veritat es que costa bastant explicar-ho, ja que vaig fer natació sincronitzada, i com tothom sap es bastant complicat tant de fer,com d'explicar. Vaig passar un dia genial.

    Lara K.

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt, jo vaig fer l' esport de pàdel perquè jo vaig fer 2 anys seguits de pàdel i m' ho vaig passar molt be perquè vam fer molts torneigs. Va ser molt divertit.

    Andrea C

    ResponElimina
  4. Va estar genial i a mi em va agradar molt menys un incident que hi va haver.
    Gràcies Mataró

    ResponElimina
  5. Va ser molt divertit perquè vam fer amics amb nens i nenes d'altres escoles.

    Dario

    ResponElimina
  6. Va ser interessant fer amic amb altres nens.


    Jan

    ResponElimina
  7. VA ser un dia molt divertit perquè vam anar amb nens d'altres escoles Pias de tot Catalunya

    ResponElimina
  8. Va ser molt divertit

    MªAngels

    ResponElimina
  9. Va ser una experiència molt divertida , vam aprendre coses noves i ens vam relacionar amb nens i nenes d'altres escoles .
    Sens dubte hi tornaria .

    Alba Aragonés

    ResponElimina
  10. va ser molt divertit

    marc c

    ResponElimina
  11. Molt divertit, i els esports al·lucinants, llàstima que el Roger es fes mal!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...